Luni, 25-Sep-2017, 2:23 PM
Bine ai venit Oaspete |

probleme legate de depunerea juramantului - Forum Cetăţenie

[ Mesaje Noi · Membri · Reguli · Caută · RSS ]
Pagina 1 din 11
Moderatorul forumului: Igorash 
Forum Cetăţenie » Cetatenie » Depunere Juramant » probleme legate de depunerea juramantului
probleme legate de depunerea juramantului
Miha3l4kDate: Duminică, 14-Oct-2012, 9:03 PM | Message # 1
Începator
Grupă: User
Reputaţie: 0
Statut: Offline
Buna seara. Eu am primit pe 24 septembrie raspuns ca am primit cetatenie. sunt eleva in Bucuresti de 3 ani de zile si vreau sa depun juramantul aici. Ce trebuie sa fac? Unde sa ma adresez? ce trebuie sa fac la ANC?Multumesc

Pociumbanu

dima_007Date: Luni, 15-Oct-2012, 12:49 PM | Message # 2
Colonel
Grupă: Verificat
Reputaţie: 18
Miha3l4k: Trimite o scrisoare la cei de la ANC cu documentele de sedere in romania le spui motivul pentru care te afli in romania si le ceri sa depui juramintul acolo. Ei te vor programa automat. Scrisoarea sa fie recomandata si cu confirmare de primire.

Adăugat (15-Oct-2012, 1:49 PM)
---------------------------------------------
Adresa de la ANC este: Destinatar ANC, Strada SMIRDAN NR.3, Sector 3, Bucuresti, Cod 030071.

BDumi

igorash04Date: Marţi, 23-Oct-2012, 11:28 AM | Message # 3
Major
Grupă: Verificat
Reputaţie: 2
Sora mea impreuna cu familia sint in Italia (Torino) de vreo 12 ani, au deja carte de soggiorno, au depus dosarul la Galati, au esit in Ordin-833P-din-20.09.2012 leau venit scrisoarea in MD, spuneti-mi va rog la ce consulat poata sa mearga sa depuna juramintul, si de ce acte au nevoie. Multumesc!

chernishkaDate: Vineri, 25-Ian-2013, 2:52 PM | Message # 4
Începator
Buna,as vrea sa stiu peste cit timp de la emiterea ordinului vine scrisoarea de confirmare?

pisikutsaDate: Vineri, 25-Ian-2013, 6:51 PM | Message # 5
Începator
Citat (chernishka)
Buna,as vrea sa stiu peste cit timp de la emiterea ordinului vine scrisoarea de confirmare?